Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2017. június 30. MENTS MEG EGY LELKET!

2017. június 30. 09:00 - Andre Lowoa

1987. szeptember 26.

Vassula, mentsünk meg egy lelket, aki igen kedves számomra. Nagyon közel van a Sátán lángjához. Nem veszi észre, hogy milyen ravasz játékot ûz vele.

Ki ez a lélek Uram?

Jegyeseim közül való.

Szerzetesnõ?

Igen, szerzetesnõ. Elhanyagolt engem, mert hiúsága lefoglalta. Kedves, hozd vissza hozzám õt szereteteddel. Szeretem õt. Szeress engem, és õ megszabadul. Vassula, e mûvek el vannak rejtve elõtted, és mások elõtt. De higgy nekem, én vagyok Jézus, én vagyok a Bölcsesség. Most dicsõíteni fogsz engem. Érezz engem, az megdicsõít. Tervem szerint történik minden.

Jézus! Olyan csodálatos így Veled lenni!

Vassula.

Csodálatos, hihetetlen!

Vassula, vajon elhagynálak téged valaha is?

Valahányszor ezt mondja nekem, szinte belehalok. Egyedül csak Istennek van ilyen hangja.

Szeress engem! Engesztelj másokért, akiknek szíve jéghideggé vált irántam. Oltárom, értem élj! Lángodat töltsd fel oltáromról! Soha ne feledkezz meg arról, mennyire szeretlek. Lángolj és gyújtsd meg a szíveket, csillapítsd szomjamat!

Édes Jézusom, tarts magadnál, mert nélküled elveszek.

Mellettem maradsz, elfeledted kötelékeinket? Örök kötelék köt hozzám.

Köszönöm Uram, hogy gondomat viseled, aki a nullák nullája vagyok, aki megtagadtalak.

Péter is megtagadott, mégis õ lett Egyházam alapköve. Elfelejtetted? Én vagyok az Úr, aki kimondhatatlanul szeret téged, és lelkedbe véstem Szavaimat. Én vagyok a te erõd. Õrizz meg szívedben most és mindörökké!

Megteszem Uram, hûséges maradok.

Jöjj, osszuk meg egymással ezt a napot, légy társam!

komment
süti beállítások módosítása