Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Amikor az égből küldött prófétákról gyűlöletet terjesztetek, akkor olyan bűnt követtek el, amelynek iszonyú következményei lesznek 20170624

2019. június 23. 17:44 - Andre Lowoa

Mikorra gondoltátok, hogy Én eljönnék és figyelmeztetnélek benneteket? Azt gondoltátok, hogy ez csak valamikor a távoli jövőben lehetséges? Hogy ez sohasem történhet meg a ti életetek során?

Második Eljövetelem ideje nagyon közel van.

Nemsokára elválasztom majd a jókat a rosszaktól, miután minden kísérletre sor kerül, hogy az emberiség nagy része megtérhessen.

A ti felelősségetek, hogy nyitva tartsátok elméteket, szíveteket és lelketeket.

Szükségem van rá, hogy válaszoljatok a kérésemre, hogy segítsetek Nekem, annyi lélek megmentésében, amennyit csak tudok.

Kövessetek Engem. Ez a ti elhívatottságotok.

Ezért ígértetek hűséget Nekem, Jézusotoknak.

Ti nem a saját feltételetekre tettetek fogadalmat.

Meg kell engednetek Nekem, hogy vezesselek benneteket, és segítenetek kell földi Egyházam megvédésében.”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/amikor-az-egbol-kuldott-profetakrol-gyuloletet-terjesztetek-akkor-olyan-bunt-kovettek-el-amelynek-iszonyu-kovetkezmenyei-lesznek/

 

 

“Nem az vagyok, akinek engem hisztek. De íme, itt jön már az, akinek a saruját sem vagyok méltó leoldani.«

Férfiak, testvérek! Ábrahám nemzetségének fiai és ti, istenfélők, az üdvösség híre nekünk szól.”
Ez az Isten igéje.
 ApCsel 13,22-26

komment
süti beállítások módosítása