Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2017. június 23. SOHA NE KÉTELKEDJ JELENLÉTEMBEN! LÉGY ÉBER!

2017. június 23. 09:00 - Andre Lowoa

1988. április 30.

Jézus?

Én vagyok.

Jézus jelenléte nagyon eleven. Olyan, mintha kiléptem volna valamiféle “ködbõl”, most jobban látom és érzem Õt, mint az elmúlt néhány napban, amikor a Sátán ostromolt engem. Mintha Jézus most is testben lenne itt a Földön, vagy mintha én mentem volna vissza abba az idõbe, amikor itt töltötte napjait. Minden eleven, csodálatos!

Vassula, csupán szeretetet akarok. Dicsõség legyen Istennek, hogy felfedi ezeket az egyszerû gyermekek elõtt és elrejti a tanultak és a tudósok elõl!

Miközben ezeket mondta, Jézus felemelte szépséges Arcát. Nagyon elégedett volt, hogy nem bírálgatom mindezt. Azt szereti, ha vakon, ártatlanul és gyermekien hiszünk.

Én vagyok az Alfa és az Omega, a Kezdet és a Vég.

Nagyon erõsen éreztem jelenlétét. Isten “vibráló” jelenléte egész testemet, elmémet és lelkemet hatalmába vonta. Nehéz ezt szavakkal kifejezni. Ugyanakkor eltöltött az Õ békéje. Mindez együtt csodálatos érzést keltett bennem! Olyan volt mintha a Szeretet tengerébe merültem volna bele. Úgy éreztem, hogy átlátszó vagyok. Boldog voltam, olyan boldog, hogy a boldogság könnyei végigfolytak arcomon.

Soha ne kételkedj jelenlétemben! Vassula, maradj most közelemben! Imádkozz! Hallgatlak.

Jézus ezt úgy értette, hogy abban az állapotban imádkozzak, amelyben akkor voltam. 1

Minden szót hallottam.

A Miatyánkot imádkoztam, de nagyon lassan. A szívembõl fakadt, mialatt könnyeim szüntelenül folytak nagy boldogságomban.

Jöjj! Én és te, te és én, mindig és örökre együtt. Én, Jézus, szeretlek téged, lélek. Mi ketten.

Késõbb:

Vassula, boldog vagyok, hogy közelemben vagy. Ó Vassula, milyen sokáig aggódtam miattad. A Sátán gyûlöl téged, és elhatározta, hogy meghiúsítja tervemet. Dühében félelmet kelt benned. Hazudik neked, megvádol, hogy elkeserítsen. Leányom, elõre figyelmeztettelek támadásaira. Áldott gyermekem, ne adj teret a Sátánnak! Kapaszkodj belém! Segítek legyõzni minden kísértést. Vassula, ne feledd, hogy mennyivel könnyebben megközelít a Sátán, amikor alszol. Ezért légy éber gyermekem, szüntelenül virrassz, õrködjél!

Imádságban, Uram?

Igen, imádságban, imádkozz, imádkozz, imádkozz!

Jézus megérteti velem, hogy az imádság távoltartja a Sátánt. Azok az imák, amelyek eljutnak Hozzá.


1 imádkoztam
komment
süti beállítások módosítása