Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2017. január 21. EGYSÉG

2017. január 21. 08:00 - Andre Lowoa

1992. január 27.

Béke legyen veled, kis gyermekem! Ezt a kegyelmet azért kaptad, hogy rajtad keresztül nyissam meg a vakok szemét és a süketek fülét. Továbbra is meg fogok nyilvánulni rajtad keresztül ily módon. Igen tökéletlen eszköz vagy, de könyörületem látja tökéletlenségedben is az igyekezetet, és gyengédségem megenyhíti haragomat. Soha ne kételkedj szeretetemben! Vágyakozom a gyengeségre, hogy én tehessek meg mindent.

Én, Jézus,
mutatok neked 1 irányt
az egységhez.

Elérkezett az óra, hogy megdicsõítsék Testemet. Hamarosan megtudják az emberek, hogy mily módon kívánom õket egyesíteni. Az én utam nem az õ útjuk… Most kinyilvánítottam nekik vágyaimat, felfedtem elõttük Szívemet. Hatalmammal fogom egyesíteni húsvét dátumát, nem kényszerítem rátok. Békés megoldást fogok találni. Igen, határtalan hatalommal leplek meg benneteket. Ma megmutattam nekik, milyen irányba haladjanak, és holnap elvezetem õket oda, ahová én akarom.

 


1 az emberiségnek
komment
süti beállítások módosítása